Reklamacje
Procedura reklamacyjna
- Na sprzedawane produkty przyjmuję reklamację zgłaszane tylko i wyłącznie w formie pisemnej.
- informację o reklamacji zakupionego u nas towaru należy przesłać drogą mailową na adres rma@techserwis.pl;
- po otrzymaniu i weryfikacji wiadomości odeślemy Państwu formularz reklamacyjny do wypełnienia;
- formularz reklamacyjny można też pobrać z linku FORMULARZ RMA
- dokładnie wypełniony formularz reklamacyjny należy przesłać mailem na adres rma@techserwis.pl;
- po otrzymaniu i weryfikacji formularza dostaną Państwo informację o przesłaniu do nas reklamowanego towaru;
- reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony należy do niego dołączyć wypełniony formularz RMA oraz wydruki testowe;
- towar wysyłany do reklamacji przesyłany jest na koszt klienta.
- W momencie odbioru zakupionej paczki z naszej firmy prosimy o dokładne sprawdzenie opakowania oraz zapakowanych produktów pod względem uszkodzeń jak i zgodności z dołączoną Fakturą vat.
- reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów powstałych podczas transportu z przyczyn niezależnych od dostawcy rozpatrywane będą tylko i wyłącznie w przypadku spisania protokołu uszkodzenia z kurierem;
- kopie protokołu uszkodzenia prosimy odesłać do nas wraz z kopią oryginału Faktury vat. Odpowiedzialność w takim przypadku ponosi przewoźnik;
- jeśli podpiszą Państwo odbiór towaru od kuriera jest to równoznaczne z tym że paczka dotarła do Państwa w stanie nienaruszonym;
- jeśli uszkodzenie produktu nastąpiło w czasie transportu wyłącznie z przyczyn złego zapakowania przez dostawcę w takim przypadku odpowiedzialność za wynikłe szkody ponosi dostawca.
- Reklamacje dotyczące wad jakościowych i ilościowych zamawianych produktów należy zgłaszać po odbiorze paczki lub najpóźniej przed upływem 3 dni roboczych.
- W przypadku uznania reklamacji towar zostanie skorygowany na fakturze lub jeśli jest taka możliwość wymieniony na nowy i odesłany na koszt dostawcy.
- W przypadku nieuznania reklamacji wyślemy do Państwa informację z podaniem przyczyn dla których odmówiono uznania reklamacji oraz odeślemy towar na koszt klienta.
- Reklamacje nie będą rozpatrywane jeśli:
- towar nie został zakupiony w firmie Tech-Serwis;
- brakuje lub uszkodzone są oznaczenia lub plomby pozwalające stwierdzić pochodzenie reklamowanego towaru;
- minął okres gwarancyjny i reklamowany towar nie podlega już reklamacji;
- nie została złożona reklamacja zgodnie z regulaminem oraz procedurą reklamacji B2B Tech-Serwis.
- Nie przyjmujemy reklamacji przesłanych bez wcześniejszego przesłania FORMULARZa RMA.
- Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem .