Regulamin
REGULAMIN
- Regulamin reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży pomiędzy firmą PHU Tech-Serwis Rafał Zajączkowski z siedzibą w Poznaniu przy ul. Starołęcka 18a zwanym dalej Dostawcą a osobą lub firmą składającą zamówienie zwaną dalej Klientem.
- Zamówienie produktu u Dostawcy jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Zamówień można dokonywać pisemnie, drogą e-mailową, przez gg oraz telefonicznie i osobiście w centrali firmy Tech-Serwis.
- Wszystkie podawane koszty są cenami netto.
- Złożenie zamówienia przez Kupującego na stronie sklepu nie oznacza automatycznie przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego. Przedstawione opisy, zdjęcia czy cena towarów nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (art. 66) i są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy sprzedaży. Każdorazowo zamówienie podlega weryfikacji przez obsługę sklepu pod kątem aktualnej dostępności i ceny produktów i usług. W każdym wypadku, gdy wymagane są zmiany w zamówieniu, Kupujący zostaje o nich powiadomiony, a dalsza realizacja zamówienia zależy od jego akceptacji. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w całości lub w części bez podania przyczyny.
- Dostępność jest zawsze podawana w dniach roboczych.
- Zamówienia produktów znajdujących się na stanie dokonane do godziny 13: 30 wysyłane są do klienta jeszcze tego samego dnia.
- Zamówienia produktów znajdujących się na stanie dokonane po godzinie 13: 30 mogą wyjść dopiero następnego dnia.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane lub opóźnione zamówienie, jeżeli spowodowały to przyczyny od niego nie zależne.
- Dostawca każdorazowo wystawia Fakturę VAT, jest ona zawsze dołączona do towaru chyba, że klient z Dostawcą ustalą inaczej.
- Zamówienie jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na wystawienie Faktury VAT bez podpisu Klienta na zamówiony przez niego produkt.
- Zwrot zakupionego produktu lub anulowanie zamówienia może nastąpić tylko za zgodą Dostawcy.
- Produkty sprowadzane przez Dostawcę na indywidualne zapotrzebowanie Klienta nie podlegają anulowaniu ani zwrotowi bez porozumienia z Dostawcą.
- W razie rezygnacji z zamówionego produktu przez Klienta, Dostawca zastrzega sobie prawo obciążenia Klienta 20% wartości zamówionego produktu oraz kosztami manipulacyjnymi tytułem kosztów związanych z realizacją zamówienia.
- W przypadku zakupu produktu Exchange swoją kompletną uszkodzoną lub zużytą część należy odesłać na koszt Dostawcy firmą przewozową DPD lub InPost przed upływem 14 dni. W Przypadku, gdy Klient nie odeśle kompletnej uszkodzonej części Dostawca zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury na kwotę odpowiadającą wersji produktu niezwrotnego plus koszty manipulacyjne.
- Sprzedawane przez Dostawcę produkty są w przewarzającej ilości produktami serwisowymi, co oznacza, że mogą nie zawierać sklepowych opakowań i instrukcji wymiany.
- Jeśli paczka ma zostać zaadresowana na inny adres niż faktura należy przysłać pisemne potwierdzenie.
- Paczki wysyłane są wyłącznie przewoźnikami DPD lub InPost
- Kupujący jest zobowiązany przy odbiorze sprawdzić zgodność zawartości paczki z fakturą.
- O braku faktury przy paczce należy niezwłocznie poinformować Dostawcą, chyba, że jej obecność wykluczają wcześniejsze ustalenia pomiędzy Klientem a Dostawcą.
- Podpisanie przez przedstawiciela Klienta dowodu odbioru paczki jest jednoznaczne z oświadczeniem, że paczka dotarła do Klienta w stanie nienaruszonym.
- Jeżeli uszkodzenie wystąpiło w czasie transportu z przyczyn niezależnych od dostawcy należy niezwłocznie spisać protokół uszkodzeń z kurierem i wysłać jego kopie wraz z kopią listu i oryginału faktury do dostawcy. Odpowiedzialność w tym przypadku ponosi przewoźnik.
- Jeżeli uszkodzenie wystąpiło w czasie transportu z przyczyn niewłaściwego opakowania przez Dostawcę to odpowiedzialność za wynikłą szkodę ponosi Dostawca.
- Niezgodności ilościowe lub jakościowe należy zgłaszać przy odbiorze paczki lub najpóźniej przed upływem 3 dni.
- W przypadku zwrotu, opóźnienia lub rezygnacji z odbioru przesyłki Dostawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami manipulacyjnymi i kosztami przesyłki.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Dostawca zastrzega sobie prawo doliczenia kosztów przesyłki oraz kosztów manipulacyjnych i kosztami diagnostyki.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji Dostawca zobowiązuje się naprawić uszkodzenie lub wymienić je na nowe.
- Na produkty eksploatacyjne, w których producent zastrzega sobie montaż tylko przez upoważniony serwis, gwarancja jest ważna tylko pod warunkiem wykonania jej wymiany przez upoważniony serwis.
- W przypadku reklamacji niezbędne jest dołączenie wydruku strony testowej, chyba że Dostawca postanowi inaczej.
- W przypadku opóźnienia się przez Klienta z płatnością, Dostawca będzie naliczać odsetki ustawowe za opóźnienie, o których mowa w art. 481 Kodeksu cywilnego i uprawniony jest żądać od Klienta rekompensaty za koszty odzyskiwania należności, o której mowa w art. 10 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
- Na głowice drukujące gwarancja jest pod warunkiem używania oryginalnej taśmy barwiącej. W przypadku reklamacji, głowic nie należy rozbierać ani czyścić. Wszystkie próby ingerencji w element będą skutkowały utratą gwarancji.